Koninginneweg 13
Terug naar overzicht

Koninginneweg 13, Hilversum

Nadere informatie of een vrijblijvende bezichtiging aanvragen?

Omschrijving

Deel deze pagina
Te huur ca. 112 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond van karakteristiek kantoorvilla.
Er behoren 4 parkeerplaatsen bij de kantoorruimte.

Algemeen:
Gelegen nabij het Gemeentehuis van Hilversum, nabij openbaar vervoer is de kantoorruimte op de begane grond beschikbaar.
De villa is gelegen aan de Koninginneweg, nabij het centrum, doch goed bereikbaar.

Kantoorruimte:
De kantoorruimte bestaat uit een gezamenlijke entree (gedeeld met de andere huurders, welke de verdiepingen huren).

De gehele begane grond is beschikbaar en bestaat uit 4 kantoorkamers, waarvan 1 met pantry. Op de gang is een eigen toilet en voorraadkast aanwezig.
Aan de voorzijde is een grote kantoorkamer (ca. 29,5 m²) aanwezig (met erker) v.v. airco (ter overname). Naast deze kamer bevindt zich een kleinere kantoorkamer ca. 17,5 m². De 3de kantoorkamer (met veel daglicht, schouw en openslaande deuren) is ca 13,5 m² groot. De 4de kantoorkamer ca. 16 m² (v.v. pantry) wordt momenteel gebruikt als vergader/lunchkamer. Vanuit de vergaderkamer (met openslaande deuren naar buiten) is er tevens toegang tot de ruime kelder (opslagruimte). Op de gang bevindt zich het eigen toilet en een schoonmaakkast.
De gang doet tevens dienst als verkeersruimte t.b.v. de bovenverdiepingen.

Metrage:
Begane grond: BVO: 111 m² (VVO 94,5 m²);
Kelderruimte : BVO: 21 m² (VVO 16 m²).
Er is een NEN-2580 meetrapport aanwezig.

Parkeren:
Er behoren 4 parkeerplaatsen bij het gehuurde. Deze zijn niet specifiek toebedeelt aan de huurder, maar beschikbaar op het eigen terrein. Huurder is hiervoor geen additionele vergoeding verschuldigd. Deze is verwerkt in de totale huurprijs.

Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 1.750,- per maand, geen BTW van toepassing.

Servicekosten:
Huurder is een bedrag aan servicekosten verschuldigd van € 248,50 per maand excl. BTW. De huurders van het totale pand hebben hier onderling een vereniging voor opgericht welke de meters voor o.a. gas, water en elektra op naam heeft maar o.a. ook het tuinonderhoud, glas bewassing enz. regelt. Schoonmaak van de eigen kantoorkamers dient huurder zelf te regelen.
Op de begane grond is de aansluiting van glasvezel aanwezig. Huurder dient zelf o.a. internet, telefoon aansluiting(en) te regelen.

Bereikbaarheid:
Het NS-station bevindt zich op ca. 1200 m afstand, ca. 15 min lopen.
De bushalte is op ca. 500 meter lopen.

Aanvaarding:
De kantoorruimte is per 1 april 2019 beschikbaar.

Huurtermijn:
Kortere en langere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

Huurovereenkomst:
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken(ROZ) is vastgesteld en zoals gehanteerd door de NVM met bijbehorende algemene bepalingen en aanvullingen.

Waarborgsom:
De bankgarantie/waarborgsom bedraagt 3 maanden huurverplichting.

Bestemming:
Het pand heeft een kantoorbestemming.

Opleveringsniveau:
Het gehuurde wordt in de huidige staan opgeleverd inclusief vloerbedekking, originele plafonds, gedeelte alarm installatie.

Tot het gehuurde behoren:
- pantry en toilet.
Van de vertrekkende huurder kan worden over genomen: airco-unit grote kamer(ca. 1 jaar oud); vaatwasser, magnetron en koelkast in pantry.

Energielabel:
Het betreft een Gemeentelijk monument, derhalve is er geen energielabel aanwezig.

Gunning:
De verhuurder behoudt zich het recht van gunning voor.

Meer informatie:
Bedrijfsmakelaar: Marije Brinkman 0623087677 of m.brinkman@klaassenbv.nl
Nadere informatie of een vrijblijvende bezichtiging aanvragen?