Stadsring 65
Terug naar overzicht

Stadsring 65, Amersfoort

Nadere informatie of een vrijblijvende bezichtiging aanvragen?
Verhuurd

Omschrijving

Deel deze pagina
Stadsring 65 Amersfoort. Prachtige moderne kantoorruimte (349 m² V.V.O./388 m² B.V.O.) op de 3e verdieping.

In het voormalige ABNAMRO gebouw is de 3e verdieping beschikbaar. Het gebouw is vanaf 2015 grondig en volledig gerenoveerd.

De kantoorruimte is gelegen in het centrum van Amersfoort en heeft goede eigen parkeervoorzieningen. Het betreft een absolute zichtlocatie in de driehoek van de Binnenstad- Kantorenpark en het Centraal station. Naast de goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer, zoals een bushalte voor de deur en NS station op loopafstand, zijn er diverse parkeergarages op steenworp afstand en kort parkeren voor de deur.

De begane grond is verhuurd aan horeca, op de verdiepingen zijn o.a een tandartsenpraktijk en mondhygiënisten en andere kantoorgebruikers. Op de bovenste verdieping bevindt zich een penthouse (woning).

Indeling beschikbare ruimte:
Het gebouw heeft op de begane grond een ruime centrale entree (ca. 62 m²) en is voorzien van een lift.
3e verdieping: ca. 388 m² kantoorruimte met een eigen toiletgroep.
De ruimte is zeer modern ingedeeld met 4 kantoor(spreek)kamers, grote open ruimte met diverse werkplakken, keuken, eetkamer, woonkamer en bar. De vloer is voorzien van een gietvloer. De scheidingswanden zijn voornamelijk van glas.
Er is een mooie design keuken aanwezig voorzien van vaatwasser, koelkast, kookplaat.

Huurprijs:
Kantoorruimte vanaf €125,- per m² per jaar excl. BTW. (totaal: 388 m² B.V.O. + omslag algemene ruimte)
Parkeerplaatsen (binnenstad) € 1.000,- per parkeerplaats per jaar excl. BTW (5 p.p. beschikbaar).

Locatie:
Kadastraal gezien is Amersfoort het middelpunt van Nederland.
Binnenstad: voor de deur
Bushalte: voor de deur
Centraal Station: loopafstand 5 minuten
Parkeren: eigen terrein en openbare parkeergarage op loopafstand
NH- Hotel: loopafstand 4 minuten
Horecavoorzieningen: direct op de begane grond
Sportvoorzieningen: loopafstand 2 minuten

Opleveringsniveau:
het gehuurde wordt in de huidige staat opgeleverd, diverse kantoorkamers, fraaie open ruimte, bar, aanwezige meubilair, (grote tafels), gietvloer voorzien van vloerverwarming.

Dit kantoorpand is vanaf 2015 grondig en volledig gerenoveerd. Technische installaties, waaronder de lift en verwarming zijn in zijn geheel vernieuwd en het pand is waar mogelijk extra geïsoleerd en voorzien van dubbele beglazing.

Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 25,- per m² per jaar excl. BTW. (op basis van 388 m² BVO) voor de navolgende diensten:
- levering en vastrecht van gas, water en elektra;
- onderhoud installaties, o.a. alarminstallatie;
- schoonmaak algemene ruimte, en o.a. parkeerplaats;
- elektraverbruik algemene ruimte en o.a. parkeerplaatsen;
- waterverbruik algemene ruimte, en o.a. parkeerplaatsen;
- 5% administratiekosten;
Het totale pakket leveringen en diensten zal door verhuurder vastgesteld worden.
Jaarlijks vindt eindafrekening plaats o.b.v. de daadwerkelijke kosten.

Parkeren:
In totaliteit zijn er ca. 50 parkeerplaatsen welke aan de gebruikers van het totale pand toegewezen worden. Bij deze unit zijn 5 parkeerplaatsen beschikbaar. Uitgangspunt is dat buiten kantooruren de parkeerplaatsen beschikbaar zijn voor de horeca.

Aanvaarding:
Het object is in overleg te aanvaarden.

Waarborgsom:
Er wordt een waarborgsom of bankgarantie verlangd van 3 maanden huurbetalingsverplichting (incl. servicekosten) vermeerdert met de daarover verschuldigde BTW.

Voorbehoud:
De verhuurder/huidige huurder behoudt zich het recht van gunning voor.

Overige:
Deelverhuur is bespreekbaar indien het een bedrijf betreft welke aansluit bij huidige huurder (ICT-branche, media, reclame).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marije Brinkman 0623087677
Nadere informatie of een vrijblijvende bezichtiging aanvragen?